Roger tut was

• Neccropole schrieb:

... hier alles im Interview zur aktuellen Aufführung von 'Another Brick In The Wall - The Opera' in Toronto nachzulesen:
      Interessantes Interview, auch mit "Google Übersetzer" zu verstehen. Kanada wäre für mich eher eine Option, weil ja nicht USA und Mexico City, da ich nicht glaube (bzw. hoffe, wie Du @FloydFan), dass er sich Europa noch mal antut. Wie er selbst ja merkt, ist er trotz seiner guten Verfassung eben kein junger Mann mehr und kann nicht mehr solch gewaltige Tourneen leisten. Also vielleicht wirklich seine letzte Konzert-Tour.
      Das was er über 'Comfortably Numb' schreibt finde ich OK,

aber mal abwarten, wie es so weitergeht.

Gerade im Moment mache ich mal wieder Erfahrung, dass vieles anders kommt, als geplant/erwartet.
    • Neu

Neccropole schrieb:

Offensichtlich gab es im Juni eine Art Friedensangebot an David, was aber im Sande verlaufen ist.

Rolling Stone:
      I’m sure you were happy to hear that when David Gilmour sold his guitars this year, he donated the money to fighting climate change.

Waters:
      Oh, bless him. I think that’s a good thing. Good for him. [Pauses] I wish he’d let me advertise this movie on the Pink Floyd website. It’s not allowed. He censored it, and I’m not allowed to announce anything on it.

Rolling Stone:
      When was the last time you spoke to him?

Waters:
      We spoke in June. We had a big meeting where I came up with a big peace plan that has come to nothing, sadly.

Rolling Stone:
      I’m sorry to hear that.

Waters:
      I know you are. I bet all Pink Floyd fans are sorry to hear that. They all hoped that we could kiss and make up and everything would be wonderful in a cozy, wonderful world. Well, it wouldn’t be all that cozy or wonderful for me, because I left Pink Floyd in 1985 for a reason. The reason being that I wanted to get on with my work.

Ganzes Interview hier:

rollingstone.com/music/music-f…ilm-interview-889933/amp/
      Update hierzu: Polly stellt die Vorgänge um den "Großen Friedensplan" genau andersherum dar.
      forums.stevehoffman.tv/threads…54/page-167#post-22730413